En saknad är tuff och underbar på samma gång.

första intrycket av mitt nya jobb; FANTASTISKT!
känner verkligen på mig att jag kommer leva som en gud denna
sommar & ändå har jag bara genomfört min första inskolningsdag?
det kan ju bara båda gott, i varje fall!
 
annars då?- well, det där med lägenhetslivet känns inte heller så
dumt (trots att jag inte hunnit känna på det på riktigt) men jag har
ju bott en hel del här förut när jag bara kom till christoffer på helgerna
förut så det känns faktiskt inte helt nytt.
jag har just städat i läggan medans christoffer hjälper sin moster och
morbror att bygga på deras altan & snart hade jag tänkt koppla max
& ta en promenad dit. jobbar kväll imorgon så sovmorgon känns grymt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Snaaaaaaaaaaart kooooooom jaaaaaaa då ska vi hinka kaffe

2014-06-18 @ 19:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0