The kind of pain that feels nice.

dagarna rusar förbi & dem spenderas dagar ut & kvällar in på jobbet. kom att tänka på att det är tre veckor kvar tills mitt sommarvikariat tar slut men tanken av att jag får fortsätta även efter sommaren fick det att kännas mycket bättre. trivs så himla bra där!
och när jag inte är på jobbet spenderar jag oftast mina lediga dagar hemma med max. idag sprang jag intervaller uppför moberget (avled ett tag) & sedan fortsatte springturen runt berget i skogen. bäst att passa på då det kommer lite molnigare dagar och man inte dör av solen & värmeböljan.
 
nåväl, dagen till ära har också gått åt till att städa, tvätta, betala räkningar & nu ska jag börja laga en tacopaj, svärmors asgoda recept som inte kan överträffas av något annat. MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0