Life is beautiful and so are we.

det är svårt att låta bli att känna sig otillräcklig.
att känna att andra gör det mesta bättre.
det går som upp & ner det där. och det är så jäkla synd att det ska finnas en sådan här press.
jag känner mig mestadels trött, less på min hårfärg, vill vara brunare, vill ha en till hund, längtar efter mina vänner, och visst är det läskigt att ha flyttat ifrån mamma & pappa och lära sig ett helt nytt system i mitt jobb i hemtjänsten som är helt raka motsatsen mot lycksele kommuns system.

men bakom allting så är man ändå så jvla lycklig över att man har alla de där guldkorden som förgyller dagarna; jag vet vars jag har mina vänner trots att dem är 20 mil bort, trygghetskänslan av att höra mammas & pappas röst i telefon nästan varje dag är så skönt, christoffer är min bättre halva som jag trivs med som fisken i vattnet & sambolivet var så jvla värt att vänta på i 2 års tid, jag trivs jättebra på jobbet tack vare mina fina arbetskollegor & självklart känns allting alltid bättre när man kommit in i det efter några veckor, jag är så himla nöjd med vad jag själv åstadkommer i mitt liv & jag slutar aldrig kämpa mig uppåt.



jag har så mycket inspiration, livsglädje, så mycket att se fram emot. längtar som attan tills jag får börja inreda i lägenheten & är så himla inspirerad av ett fräscht, gammaldags & rätt enkelt stuk. jag är helt & hållet alldeles ivrig så det är svårt att sitta still nästan!!

så sluta bekymra er för saker som inte är värda att ens bli belagda av er energi! skratta, umgås med dem du älskar, dansa dig yr, kramas, pussas, behandla andra som du själv vill bli behandlad!
för det vinner man på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0