Klart man vill ta vara på allting.

gud ändå, helgen har varit så kungligt rolig!!! shit vad jag fått skratta & mått bra med dem jag älskar!
det har varit utgång torsdag, fredag & lördag. har gått flera timmar på marknaden alla dagar också, & believe me, det känns. känner mig ännu trött & det var ändå värre igår, haha... men idag är det då kanoners och vi har åkt ut till stugan för att umgås med christoffers faster och hennes familj som kommit hit från sandviken. så himla fina & trevliga människor det med! längtar verkligen tillbaka ner till sandviken så till hösten lär det bli en tripp dit. 



men men, detta var mest för att tala om att jag lever & mår superbra. ikväll åker vi till lycksele & äter födelsedagsmiddag hos pappa för viktor som fyller år. börjar redan nu tagga upp för legendariska motorveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0