En känsla som du lämnar när du vänder bort din blick, berätta hur du gör.

lediga dagar är så himla sköna! speciellt då solen skiner & jag får umgås med bästaste hunden i världen. emellanåt har det dock åskat, regnat & strömmen har farit men vad passar då bättre än att lägga sig med en bra bok i väntans tider?
bakade även chocolate chip cookies & dessa ska jag och mitt ♥ mumsa på senare ikväll med varsin kaffekopp ute på ballis i solnedgången. hur mysigt?!?! fast först blir det en prommis med maxi & imorgon väntar ännu en ny arbetsdag.
 
tänkte även visa upp en ny kimono som jag köpt för 199kr på hm. den är supertunn & härlig att bära då man är ute en sommardag eller kväll. inte en bra vintercardigan, med andra ord. & jag älskar att man knyter ihop den med ett band & detaljerna på ryggen är bara så himla tjusiga;
jag är då minst sagt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0