You're a liar, you're a cheater, you're a fool.

inläggen blir inte riktigt som jag vill när jag skriver från mobilen, men kan inte hjälpas när datorn är hos pappa i lycksele & jag befinner mig i åsele med min christoffer & resten av familjen. släktingarna från sandviken som jag gjort ett bildarkiv om förut har kommit hit på besök så det är jätteroligt att få träffa dem! vi har spenderat dagen ute i stugan; pimplat, kört skoter, tolkat med bob, grillat korv & stekt upp mat. sedan åkte vi hem till deras farmor & farfar & åt tacos allesammans. en lördag i världsklass!
senare ikväll ville chrille & tobias att vi skulle se the conjuring så jag är förberedd på att inte ens våga gå på toan, som den fegis jag blir efter en skräckfilm.




 
& jag lovar er ett bildarkiv från berlin så fort jag har min dator. ha det fint tills vidare,-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0