Sun, fresh drinks and blue water.

min vän josefine är tillbaka från thailand; så himla brun & fin är hon också! 
jag skulle också vilja åka utomlands & få ha det lite lyxigt för någon vecka eller två.
älskade verkligen berlin men det räknas inte direkt inom den genren


nej men, annars då?- nästa helg är det ju då duvan cup, vilket innebär utgång & partej med great people! innebörden med helgen är egentligen innebandycupen som hålls på skolan men jag slutade titta på den för några år sedan. dock ska christoffer spela i ett lag han sammansatt med några andra så jag ska väl aldrig säga aldrig.
och helgen därpå spånas även planer om partej & nattklubbsliv i umeå, då ska vi bo hos fina sissel som jag inte sett på ett bra tag. återstår att se hittills men vore ju förhimla kul ändå; en utefredag med fina brudar i umeåstad. lönen & studiebidraget landar ju snart också, perfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0