Sådan fin dag.

kärkek kärlek kärlek kärlek kärlek
fina fina örnsköldsvik. en temperatur på ca -15 grader & en sol som bländade & fick mig att längta som attan upp till älskade hemavan.
min dag har spenderats i all ära åt att åka pulka med christoffer, anna & lilla liam. vi åt subwaymackor till lunch & hade en mysig innedag hemma hos faster & de andra. låg för det mesta i sängen hemma i läggan resten av tiden med C & önskade att tiden skulle stanna så klockan inte behövde bli sexton över fem då tåget skulle gå. hade jag fått bestämma så hade det fortfarande varit eftermiddag nu & vi hade fortfarande funderat över vad vi skulle äta till middag.
 
det kom just fram att vi har sovmorgon till halv elva imorgon vilket känns amazing! just därför ska jag kvällsfika i lugn & ro framför supernatural utan att stressa isäng. inget morgonpass på gymmet heller så morgondagens förmiddag förblir sovandes & roslagen. åhå, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0