Redhead.

trött. såå trött. fast det blir nog så när man stiger upp sex på morgonen för att fara & träna vid sju. så himla skönt när det var gjort dock, & skoldagen efter det rullade på som den skulle, som tur var.

annars så har min tisdag spenderats med finaste antonia! jag tog med så hon kunde färga mitt hår & så överraskade jag även med vaniljkvarg med hallon. en glad tjej färgade gladeligen håret & jag fick en fin kväll trots att jag var trumpen imorse över att inte få fira den med min christoffer. dessutom är jag nu rödhårig & är nöjd!
 
en liten sneakpeak med konstigt sken från lampan. kan visa bättre en annan gång, nu däremot måste jag sova för kvart över sex imorgonbitti åker vi klassen till umeå på yrkes-sm! hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0