Need to be close to you.

jag älskar dig & allt annat är oväsentligt 

--- --- ---
nu är ju veckan i stort sett klar. och fort har den gått. så sjukt fort. jag minns knappt vad vi gjorde igår på skolan, och kan inte ens bedöma om det är skönt eller bara en gnutta oroväckande. men struntsamma, det är i varje fall torsdag & jag ska snart bege mig hem till storebror tillsammans med de andra för att fika & umgås, därefter gymmet för att ta itu med dagens träningspass; tummen upp till styvmor som trots sin feber orkade göra middag.♡ 

och efter träningen ska jag förbi hos min finafina tove & snacka lite med henne, ha vanligt hederligt fanny-tove-mys. när det blir sådär länge sedan senaste gången & man har så sjukt mycket att tala om så är det bara ett måste. & alltid är det lika kul & fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0