Lite funderingar, drömmar & en längtan förstås.

hej på eer!- det är onsdag idag; jag dricker en skvätt kaffe i väntan på middag, har utfört ännu ett träningspass när vi slutade skolan vid halv tolv pga en enda lektion, kollar runt på lägenheter, äter ett äpple & jag är kall om fötterna som vanligt.

det där med lägenhetsannonser stärker bara min längtan efter sommaren ännu mer & har jag tur kanske jag slipper söka länge till; min kusin anna ska kanske flytta från sin tvåa snart & går allt som vi vill så blir den min, christoffers & lilla max förstås. den är så himla fin & ligger i ett villaområde någon mil utanför stan. gäller bara att vänta & se men jag blir så överivrig ibland att jag kan sitta & studsa upp & ner. 
den lägenheten har en egen uteplats (hela lägenheten är som egen & för sig själv, den är i ett villahus med egen parkering & ingång) så jag & tove planerade den perfekta sommarkvällen då vi kan sitta utomhus, dricka vin, äta jordgubbar med nutella, vindruvor, ost & kex, bli bländad av den sjunkande solen & bara prata om allt mellan himmel & jord när hon väl kommer & hälsar på mig!♥

sommaren är bra fin men jag tänker bannemig njuta av vintern nu när den väl äntligen är här & den bitande, nordiska kylan som vi upplever mer eller mindre varje år men som förvånar folk så mycket varje gång?. för min del får den gärna vara här; den liksom ingår & vinter betyder också uteaktiviteter, påsk uppe i underbara fjällen, skoterkörning, fara på högfjällshotellet i hemavan & bli brun i bara ansiktet & om halsen. what's not to like?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0