En solig dag på fjället.

bjuder på massa bilder från påsken förra året.
min längtan upp till vår fina stuga bara växer & växer. i år har man ju dessutom åldern inne för att följa de andra på högfjällshotellets nattklubb inne i hemavan, plus att frida är med oss det här året så jag ser verkligen fram emot ännu en påsk med mina fina syskon, fridas pojkvän peter från irland som ska komma till sverige igen, mamma & per, min christoffer & hundarna förstås. 
 
& på tal om något helt annat så var jag & såg hockey med fina antonia ikväll! riktigt trevligt med den brullan som alltid. nu däremot vill jag bara i säng & ladda upp inför en låång skoldag imorgon samt ett träningspass på det. kan helgen landa lite snabbare?

Kommentarer
Postat av: antonia

puss!

2014-01-15 @ 23:22:57
URL: http://antoniaenglund.blogg.se
Postat av: antonia

puss!

2014-01-15 @ 23:22:57
URL: http://antoniaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0