Bildarkiv: sommaren 2013.

lite blandade bilder från i sommar.

i lycksele;
hade förhimla kul på sommarjobbet med de andra vikarierna, blev mycket bus & trivsel i lokalerna. även många kvällar då jag umgicks med vännerna då vi förtärde alkohol & åt massa gott, solade & badade medans solen väl var framme & gjorde tappra försök att jobba på brännan.

i skellefteå;
under i juni befann jag mig på stadsfesten i skellefteå med flera fina vänner & såg älskade håkan hellström. det var så så så jävla bra.
 
i övik;
även här i älskade övik blev det sol & bad, hade så himla kul med mina släktingar & christoffer. lärde känna nya människor & hittade främst mig själv. mer & mer uppenbarade det sig att här vill jag leva mitt liv, just i denna stad.
 
i åsele;
frägade håret rött hos snällaste anny & umgicks med min fina fina familj. bakade bullar med yngsta svågern när svärmor fyllde år, åt god mat, spenderade många dagar ute i deras stuga, träffade fler utav deras släktingar & så var det ju såklart åselemarknaden som var förhimla kul med alla fina människor. är fint att åsele är så älskvärt för mig när det verkligen är en stor del utav christoffer & hans liv.
 
(så hur mycket vintermänniska jag än är så ger
sommaren förhimla fina minnen att ha resten av livet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0