Din varma slitna hand sluts försiktigt omkring min.

nu så gott folk, fanny forsberg har färgat sitt hår mörkt & äntligen klippt sig
efter ca ett år! känns så skönt & fräscht & kan bara inte sluta pilla i det, hihi.

det är marknadshelg i lycksele vilket resulterar i massa mat, fyllor & kaos.
men det skippar jag i år, för jag åker  nämligen till åsele för att spendera den
tillsammans med min christoffer, våran max & svärföräldrarna som också
ska åka fram & tillbaka till göteborg för att hämta sin nya hundvalpis.

ha det fint & ha det framför allt så kul, alla mina vänner!
& alla som far på avicii får också ha det så himla roligt.
och hey; är ju faktiskt sport lov nu också! tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0