Moments like these, the best kinds for sure.

hallå hallå på er! är hemma i lycksele igen efter en kanonbra helg. kan inte tacka mina vänner nog för att dem gjorde fredagen till en utav de bästa.
kortfattat så bestod fredagen utav bussåkning, förkrök & matlagning i sissels lägga & därefter en helkväll på five där filurerna från paradise hotel höll till & tog kort med massa folk. en kväll utav massa dans, drinkar, svett & överraskningar samt matlagning & tv-tittande i christoffers bröders lägenhet avslutades vid fem på lördagmorgonen där jag också sov över.


 
alarmet ringde vid sju på lördagmorgonen så jag skulle vakna i tid till att ta tåget till bästa övik (hurra för två timmars sömn), så christoffer fick skippa sin sovmorgon & hämta mig på centralstationen, hihi. men vi gick & la oss nästan direkt vi kom oss hem så vi hade bara en riktig myslördag igår, jag & han. ♥ och resten av helgen fortsatte vara mysig med modomatch, mys med lilla liam & goda middagar. & nu är man återigen tillbaka på skolans bana vilket inte känns så taggat. men imorgon blir det ju heldag på lassa så det känns då spännande!

rostbiffsmackor & en apelsin gör mig sällskap för tillfället så strax väntar sängen & telefonsamtal. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0