Jag tycker om att stå intill dig.

ikväll har jag hunnit med att
♠träffa balkommittén & gjort nya beslut & bokat möten
♠tränat
♠raggat runt i stan en sväng med ellen & sabina
♠pratat i telefon i säkert en timma med kära storebror gustav & bara pratat & hört hans röst
♠duschat
♠ringt till min finaste som fått hela mig att bubbla av lycka. iiih 
 
nu återstår bara kvällsfika & ännu ett avsnitt av supernatural. känner att jag halkat efter en hel del när jag först låg före christoffer med säkert tre säsonger & nu har han hunnit ikapp mig och är flera avsnitt före mig. man ska aldrig slappna av hur bra det än går, hehe. 
tanken av att det är torsdag imorgon gör mig ännu lyckligare för vars fan tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0