I thought we couldn't compete, now I just feel like a winner.

funderar lite över skolan. hur simpel min gymnasietid egentligen varit om man
endast tittar utifrån plugg-perspektivet. har som inget jag verkligen vill klaga över;
de ämnen som nog varit mest påfrestande var psykologin i tvåan & så historian
förra terminen. och det är ju två av flera flera ämnen! &  när vi väl har plugg så 
gör jag alltid bort det direkt så det inte bara ligger & vilar.
själva skoldagarna är ju inte mycket att gnälla över heller; idag skulle vi egentligen
gå full dag men med lite omkastelse av lektioner så lär jag gå från skolan halv två. 
mina föräldrar är däremot inte så super nöjda med hur slappt det verkar vara där.
men vi lär oss ändå saker & dagarna ger så mycket hur som helst!
 
nåväl, nog om detta. dags att rasta vovven & sedan börja vandra iväg mot skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0