Fattades bara en gnutta sol.

när man ligger & är förväntansfull kvällen innan en dag då man ska göra något särskilt;
börja på ett nytt jobb, resa någonstans, köpa en efterlängtat sak eller börja på en ny
praktikplats som jag skulle göra idag. då finns det fan inget värre då natten går åt till att
drömma äckliga drömmar då ja kommit försent pga olika konstiga anledningar. så tack
vare det så vaknade jag tidigare än vad jag tänkt imorse.
men promenaden till solbacken var väldigt härlig & resten av dagen gick bra den med.
första intrycket har varit fint & nu ser jag fram emot de närmaste veckorna där! kanon.
 
ikväll ska jag träna & kanske träffa malin efteråt! typ världens gosigaste tjej som har
en så himla söt lägenhet; mest bara avis på dem som bor själva... men snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0