Stjärnan från Betlehem leder ej bort men hem.

 
 
 
 
 
 
tränat, rastat maxipojken, fikat & tittat på astrid lindgrens jul under morgonen! så himla mysigt. & nu annars så spelar jag julmusik, bakar, städar, & njuter för fullt av att det äntligen blivit vitt utomhus. var på tiden att vintern skulle söka sig hit till höga kusten!
& visst smyger sig julkänslorna fram
julklapparna är fixade & det känns faktiskt inte drygt alls att jobba hela nästa vecka, tvärtom faktiskt! det blir ju vad man gör det till, tycker jag. plus att jag får mysa med mamma, per & fredrik på julaftonskvällen med god mat & julklappsspelet!
 
♥ åker hem till åsele på tisdag, så nu över helgen ska vi bara mysa & rå om varandra ordentligt. tänkte överraska honom med marinerat kött med potatisgratäng & ett glas rött till middag ikväll, längtat efter fredag hela veckan! & ha en jättefin helg ni också! ♡
& så tänkte jag visa min nya, supermysiga kofta från gina. ni hittar den här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns det inte drygt att han åker o då blir ensam på jul??

2014-12-19 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0