Q/A.

"Six things."
Postat av: Nina

Vad använder du dig av för hudprodukter/smink? :)

 
helt ärligt är jag ingen människa som kan ge bra tips på sådant, för smink är inget jag använder mycket av överhuvudtaget. 90% av min vardag använder jag bara mascara, om ens det, & det är denna nedan! long lash mascara från make up store. inget puder & ingen foundation.
 
dock när det väl kommer till kritan att jag vill göra mig extrafin under festligare tillfällen (eller kanske bara tillfällen då jag känner för att göra mig tjusig) så markerar jag ögonbrynen, använder mig utav eyeliner & ögonskugga som blir 'brunsotigt'. vilka märken just dessa är vet jag inte nu på rak arm...
& hudprodukter är endast niveas hudkräm, för att ansiktet ska vara mjukt & dofta gott såklart. använder det varje morgon & kväll.
 
vet inte vad detta var till för hjälp, kanske gav något, hihi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0