Q/A.

"Stjärnan från Betlehem leder ej bort men hem."
Postat av: Anonym

Känns det inte drygt att han åker o då blir ensam på jul??

 

 
ville bara skriva ett svar till denne som absolut var tvungen att stå som anonym
drygt & drygt, han firar ju alltid jul med sin familj. skulle snarare börja undra varför han stannar för att jag jobbar? det är ju jag själv som tagit på mig att jobba över jul så självklart är det ju givet att han ska åka hem till åsele till sin familj & fira med dem.
så länge vi inte har barn tillsammans firar vi jul med våra egna familjer, så har vi bestämt & så har vi gjort de senaste åren, då vi båda anser att julen är en familjehögtid. plus att min mamma, styvpappa & storebror kommer hit över julafton så jag blir ju inte ens ensam. that's it =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0