I'm holding out for a hero til' the end of the night.

hej på er finisar! och glad andra advent 
gårkvällen var i varje fall top noch! det där med släktträffar älskar jag verkligen då man får omfamna dem alla, och forsbergska släktet är just som bara vi kan vara; så fula & underbara, hihi. 
och älskade farmor gjorde i ordning så fint med dukning & jättegod julmat. sedan på kvällen blev det att bevittna en kass modomatch där orättvisan blottade sig oerhört, men det glömdes snabbt med massa drinkar & massa prat & skratt! en sådan härlig jargong, skrattade mig till magont faktiskt haha!
& jag hade på mig min svarta favvokjol med nya vita toppen från gina & tunna tights.
 
nu har fredrik, erik, pappa & kicki åkt tillbaka mot lycksele; kommer inte träffa dem (förutom freddan) förrän det nya året stigit på vilket känns lite trist, men bara att göra det bästa utav situationen! =)
jag & christoffer har annars bara haft en riktig myssöndag tillsammans; långpromenad i skogen med max, därefter en spontantripp till umeå för att se yngsta svågern filips match. sedan middag ute & tillbaka hem igen! var så himla skönt att mysa under filt i soffan framför en bra film, precis som en söndagkväll ska vara med mitt ♥.
 
och imorgon börjar ännu en ny vecka med alla vanliga måsten, helt sjukt vad tiden går fort? & nästa helg lär det bli en tripp till antingen umeå eller ut till solberg där pappsen & kicki har husvagnen; kanske även till åsele, man vet aldrig med oss haha! på lördag ska vi då titta på saik-modo j20 match som är här på arenan,- eftersom svåger sebastian spelar i skellefteås j20 lag. & lördagkväll blir det nog att fira fina elina i efterskott (20 bast idag tjoho!!!) med sushi & massa vin! det lär bli perfekt det! =)
ha det så bra, allesammans! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så mysigt! Du är så förbannat snygg! Lär mig, hästbajs och hö är det jag använt mig av hittils.. ;)

2014-12-08 @ 13:23:07
URL: http://emeliejosefssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0