I found my prince.

när man är så nära inpå en människa i flera år, så ändras man.
man gör verkligen det.

 
man formas, skiftas, lär sig massa nytt, har svindlande känslor, berg-och dahlbanor; det är mycket man får uppleva med varandra, ni vet. man älskar, glömmer & förlåter. & efter snart tre år med just honom, thord robert christoffer ohlsson, så har vi verkligen sett alla varandras sidor; vi har varit med om så himla mycket tillsammans, & vi har växt. tillsammans.
& det finns ärligt talat ingen annan människa på detta jordklot som får mig att känna mig som mig själv såhär mycket. han är hemma, han är 100%, han är lycka, han är mitt nu, min framtid, och han är den absolut bästa som finns 
 
så, som sagt, tre-årsdag i januari & i veckan började vi prata om att hitta på något särskilt då! så vi började kolla runt på olika hotell i stockholm =) C har aldrig varit i stockholm förutom arlanda (vilket inte gills någonstans) & så har jag inte varit där på snart fem år själv! det är en sådan mysig stad + att storasyster frida flyttar dit snart så då får vi umgås med henne & dennis! ♡ jag hoppas verkligen vi skrider våra planer i verk, eller vad man säger om det där haha. 
det är något vi alltid varit förhimla bra på; göra spontana, roliga saker! vissa resor har vi bestämt på fem minuter & sedan suttit ute på vägen fem minuter efter det ;) och kört bil har det varit mycket utav, MYCKET bil, då han älskar att sitta framför ratten & köra i timmar. så en flygresa till stockholm är uteslutet på långa vägar, haha. gubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0