2k14.

Beskriv året med tre ord. 
roligt, känslosamt & ivrigt.
Bästa köpet?
alltså denna fråga är förjäkla jobbig då jag inte brukar shoppa så ofta, och har inte lagt ut pengar på särskilda saker. men min balklänning var ett viktigt & personligt inköp =)
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
rather be-clean bandit, wasted-tiesto, born to rage-dada life, best day of my life-american authors, giftet-stiftelsen.
Vem har du umgåtts mest med?
ännu en fråga som är lite klurig. men första halvan av året umgicks jag ju mest med jennelie, ellen, jossan, tove typ. sedan jag flyttade har jag inte träffat dem lila ofta men kontakten består alltid!
umgicks då istället ofta med mina kusiner & christoffer förstås. ett faktum då vi blev sambos ;-)
Vart reste du under 2014?
har inte rest någonstans, förutom upp till hemavan typ.
Vilka händelser ser du som de största under året?
studentveckan, studenten & balen. såklart!! brännbollsyran var också mäktigt då det var min första gång där & ännu en oförglömlig kväll.
Har du blivit bättre på något?
har slutat helt med att bry mig om folks åsikter. usch vad det drar energi & man mår bara dåligt.
Gjorde du något under 2014 som du aldrig gjort förut?
hm, att ta studenten är väl en grej att ha på den listan. och flytta hemifrån.
Vad var extra dåligt med året?
det mesta med året var faktiskt fantastiskt så det är svårt att komma på något dåligt! men att ta farväl av klassen & inte vara endel utav VO3 längre kändes tungt.
Vad var extrabra?
att jag & christoffer fick avsluta vårat 2års distansförhållande & äntligen flytta ihop!!
Lärde du känna några nya människor?
har lärt känna många sköna bönor på mitt jobb!! dem livar upp mina arbetsdagar =)
Gjorde någonting dig riktigt glad?
allt jag redan nämnt typ, haha! finns så mycket; alla mina nära & kära, studenten, balen.
Största framgång på det privata planet?
att jag beslutat mig för att lämna saker, personer, händelser bakom mig. inte älta det förflutna, med andra ord. har funnits de som tagit mig energi alldeles för mycket & allt bara för att jag tänkt för mycket.
Vem saknade du?
älskade morbror är ett faktum, men han är ju en ständig saknad.
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
jag tänker minsann inte tveka till något om det är något jag vill göra, tänker våga mycket & ta för mig. 
plus något annat som blir annorlunda är att jag måste planera min vardag noggrannare med tanke på att plugget kommer ta upp en stor del. hitta balansen mellan skolan, träning, vara med C & M osv.
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
det tror jag lite både och, 2014 erbjöd så mycket glädje med allt inom skolkretsen. har verkligen fått minnen för livet & haft det så jäkla kul. men det nya året förblir lite utav en hemlighet på många fronter & det kan vara skönt att inte veta om allt som ska hända heller.
Vad kommer du sakna från 2014?
tannbergsskolan, VO3, lycksele, vårdlärarna, studenten, balen, lyxen att bo hemma.
Vad spenderade du mest pengar på under året?
tja, första halvan var det ju som vanligt alla resor till christoffer. pengarna gick åt snabbt på den fronten. & mycket alkohol inköptes förstås, med tanke på allt som hände på våren. andra halvan av året gick det mesta utav pengarna till mat & hyra klyschigt nog. men sant som bara den haha!!
Dina planer för 2015?
det här året återvänder jag till skolbänken, fyller 20 & blir hundägare på nytt. det vet jag for sure just nu. annars så har jag tänkt fara på brännbollsyran igen med min jennelie, vara mycket mer ute i stugorna- både åsele & hemavan, fortsätta hålla all kontakt med mina nära vänner & träffa dem så ofta som möjligt, försöka boka in en utlandsresa, bli hårdare med träningen (svärmor tänker nu fixa med mina nya träningsscheman för fullt!) & bara fortsätta vara JAG =)
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
lyssna till ditt hjärta, gör det som gör dig lycklig, tro på dig själv. slösa inte energi på människor som sårat dig eller tror att dem är bättre än dig, för du är bra precis som du är! känns vardagen tung med alla måsten; tänk positivt på allt det goda som kommer ut av dina handlingar, så ge inte upp.
var spontan, lev, må gott med dina nära & kära, ta vara på årstiderna, & framför allt; fortsätt vara dig själv =)

vi alla får lova oss själva att 2015 blir ett förjäkla bra år! 

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: Haha ja det är en mysig liten stad :)

2015-01-03 @ 13:40:23
URL: http://elinlarsson.forme.se
Postat av: Micaela Hedin

Hej! Såg din kommentar, jackan är röd och är köpt på jackan.com :)
Kram

2015-01-03 @ 23:30:17
URL: http://micaelahedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0