1 december.

arbetshelgen är över, vi är äntligen inne i december & jag känner mig så nöjd med hur julmysigt det blivit i lägenheten nu! har fått pynta med en del saker vi haft hemma ända sedan jag var liten & mamma ville ge dem till mig så nu fylls jag bara av ännu mer nostalgi & glada känslor!
men som sagt så är det ännu finare att det är vintertider på riktigt & jag ser fram emot vad den har att bjuda på! decembermånad kommer det stå en hel del på schemat, som julklappsinköp, en hel del jobb, någon tripp till umeå, en makeover på trudes salong (wiiiie!), släktträffar, bakning i massor, utgång, julafton, nyår, en hel del med andra ord! det lär bli superbra, tror jag i alla fall!
 
och nu väntar en ny vecka med mer jobb, träning, tvätt, städ, en massa måsten ni vet! ska även hjälpa kusin anna som flyttat till en ny lägenhet med uppackning & massa fix. & till helgen ska jag jobba igen men farmor ska även ha julbord för hela släkten vilket blir jättekul! =)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Julkalender

Gud vad fint!

2014-12-01 @ 13:13:03
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: felicia

Mysiga bilder!

2014-12-01 @ 20:46:10
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0