You need distance to know what you're missing.

och så var ännu en vecka slut. igår visades vår lägenhet för en intresserad
& jag har bara jobbat tre pass i veckan. & just ja, just nu befinner jag mig
hemma hos mamma i lilla men saknade lycksele, går igenom en massa
prylar som vi möjligtvis ska ha i nya läggan. 
 
och ikväll christoffer påväg mot stockholm tillsammans med fyra andra grabbar.
dem ska åka till aiya napa i en hel vecka. aiya-fckin-napa. är så avundsjuk så
jag nästan avlider & så var det jobbigt att pussa honom hejdå när jag ändå började
sakna honom sekunderna efter han lämnat lägenheten & åkte till jobbet imorse.
och bara för att jag älskar att skriva så gjorde jag i ordning ett litet kärleksbrev
och stoppade ner i hans resväska innan jag åkte, hihi.
 
så ja, hela nästa vecka blir rätt ensam- men det kan också behövas ibland! 
nu däremot ska jag & max åka ut till stugan & unna oss lite sol & bad.
ha det bäst ♥
tbt från berlin. åh, som jag saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0