I miss your lips.

efter en heldag på stan med elin igår då det blev nya tillskott i garderoben & en kaffe på waynes så åt vi ju då middag på harrys, och därefter såg vi hockeyn på fjällrävens. modo vann med 3-1 vilket känns kanonbra inför kommande säsong. laget känns glödhett i år! & även fast matchen inte räknas in, så räknas den liksom ändå.
 
det var i varje fall en superb lördag & vi har planerat in så mycket roligt hädanefter, elin och jag; bl a bokat tid samtidigt på makeup store då vi ska makea oss särskilt fab inför hennes debut på krogen i september. superkul!♡♡ 
 
och detta är vad jag shoppat;
--- --- ---
 
annars är jag bara glad idag; i en städad & fin lägenhet där jag äter lunch och väntar på att få fara på jobbet, och imorgon kommer ♥ äntligen hem!!! åhå så fint.
bjuder även på en skön låt denna fredag. ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0