Håll mig hårt, kyss mig ömt, ge mig det som bara du har.

morning fellas! 
det ekar ju tyvärr rätt mycket emellan inläggen nu... men vad gör man när man är så upptagen med att packa ihop sitt liv, planera en massa, rensa ut kläder & så spendera mycket tid på jobbet? det där med att städa ur lägenheten trodde jag skulle bli simplare än vad det är, är ju så mycket att gå igenom & jag vågar knappt tänka på själva utstädningen, fy... har dock påbörjat torka ur skåpen i köket & putsat alla fönster så det inte bli överdrivet mycket att göra i helgen.
men!; ack så skönt detta kommer kännas när flytten är över & vi påbörjar ordningen i nya läggan! vi hämtade nycklarna dit igår & har redan börjat köra dit lite grejer.
---
ikväll kommer christoffers storebror fredrik och ska sova över tills imorgon så då får vi bra bärhjälp ikväll med, sedan imorgon kommer mamma & per samt nästan hela christoffers familj & hjälper till med resten av flytten. tur att man får hjälp!
 
förra helgen köpte vi en ny säng som vi hittade på mio, därefter ska vi också köpa en ny soffa + lite till på ikea nästa helg. wiiiie massa kuligheter som bara väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0