Att sakna är både på gott och ont.

denna arbetshelg är över & för det tjuter jag tjoho!
christoffer har spenderat helgen i åsele med fina familjen (första gången vi skiljts åt sedan vi flyttade ihop, hrmp) så jag har ägnat mina kvällar åt att städa, farit ut & sprungit, rensa ut massa rat, & myst framför en serie med fruktsallad. helt okej, med andra ord! var tänkt att hälsa på elin ute i hennes stuga igår men det fick bli en annan gång.
 
& när jag kom hem från jobbet idag väntade mina älsklingar i lägenheten♡ blev så himla glad & söndagar är bannemig inte dumma ibland.
le.
skratta.
gråt.
älska.
omfamna dem du älskar.
njut av livet,
& var nöjd med dig själv- för du duger som du är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0