Min hand passar perfekt i din.

hallå! tillbaka för en stund. det där med dålig uppdatering brukar faktiskt inträffa som mest då det är helger & lov så jag tänker inte ursäkta mig för det. tittade bara in för att tala om vad helgen bestått utav; sommarplaner med kusinerna, god mat, sett noah på bio (ni som inte har sett den måste bara se den!!!!), bakat scones & bara haft det mysigt med C. som det ska vara 
såhär ser måndagen ut; ätit frukost, städat i läggan, tvättat, diskat, skrivit ner mer saker på min önskelista & legat i soffan framför gossip girl. hade även tänkt baka muffins & fara ut & springa efter det. jäklar vad effektiv jag känner mig ändå! aldrig fel att hinna med en massa på en hel dag. 
--- --- ---
imorgon jobbar jag kväll så tar tåget till lycksele antingen ikväll eller imorgonbitti.
och på onsdag rullar vi uppåt mot fjällvärlden, iiiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0