Jag ska resa mig ur askan upp från mina knän.

med min nya superfina, superknalliga rosa tröja så väntar jag tålmodigt på middag.
dagen har gått så himla snabbt & det var roligt att gå på stan med josefine efter 
skolan där jag fick med mig nya leggings som får sin premiär till min klänning på
onsdag + en bh. så bra så bra! sedan gick vi & talade med fotografer inför balen.
alltså hur skönt är det inte att få viktiga saker gjorda?!- känner mig så himla nöjd.
 
annars då?- mår som en prinsessa! så himla glad hela tiden. & ikväll påbörjas bakning
& mer förberedelser inför min födelsedag, sedan möta upp kommittén om jag hinner! 
känns så knepigt att veckans sista skoldag är imorgon, men vem klagar liksom?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så jäkla fin Fanny! And I love the sweater! ;D

2014-04-28 @ 20:42:02
URL: http://emeliejosefssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0