If you gave me a chance I would take it.

var ruggigt dålig på att ta bilder igår (åtminstone bilder som är vettiga att kunna visa upp, hehe) men här är då ett fåtal. hemmafester & så samlades studenterna på gräsplan på lugnet där vi grillade, spelade brännboll & kubb & hade det trevligt. precis som planerat! 
idag kan jag väl inte påstå att det har varit världens roligaste torsdag heller. bara det att slita med plugg som är inom akutsjukvård, religion, specialpedagogik & etik nu såhär innan vi går på helg får mig att bara vilja gå i säng.  hrmp tufft tufft det där när motivationen inte räcker till.
 
har jag tur hinner jag med ett träningspass senare i varje fall!!!! - plus i kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0