All that glitter and all that gold.

hej på er. hoppas att ni har haft en fin helg för det har sannerligen jag!
rent kortfattat så har den inte bestått utav så mycket alls. igår så skrev
jag ju högskoleprovet vilket krävde sju timmars intensivt hjärnarbete &
resten av kvällen halvsov jag i soffan.
 
men resten av helgen då? typ ätit god mat, hämtat ut paket innehållandes
en efterlängtad festklänning, beställt fina mobilskal, motionerat med max,
städat, träffat finingar. -jag tycker om helger som inte behöver bestå utav
så mycket, kan ju ibland vara skönast att bara mysa & samla igen krafter.
och när man har högskoleprov så måste man ju nästan gå isäng rätt tidigt
på fredagen; var tvungen att kliva upp vid fem hur som helst på lördagen för
att mata & rasta max & göra i ordning något ätbart till mig själv. 
& såhär har i varje fall min söndag sett ut. alldeles perfekt tycker jag! & nu
när han har åkt tillbaka till bästa övik så har det känts nödvändigt att bara
ha myst på hela dagen. som alltid så behöver han bara kliva ut genom
ytterdörren innan jag hinner börjar sakna ihjäl mig efter honom.
 
imorgon är det skola igen?! kors i taket. känns lite främmande men väldigt
skönt! det är dags att återgå till det vanliga, det är verkligen det. tillbaka till
skrattanfall så man får ont i magen & massa busigt med finaste klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0