All about you. And that's all there is.

såhär ser min glädje-lista ut av rent allmänna saker som förgyller min vardag nu;
 
♥sååå kul att få återförenas med brudisarna nu efter praktiken
♥per har femtio-årskalas imorgon
♥jag har fått jobb som undersköterska i örnsköldsvik kommun från & med i juni
♥säsong fyra av game of thrones släppte idag första avsnittet i sverige
♥min balklänning landar snart, iiiiih!
♥kicki ska baka bullar ikväll
♥jag & christoffer söker lägenheter & nappar förhoppningsvis snart
 
det känns bara som att allting faller på plats nu, & jag känner mig bara så glad!
nä vet ni vad, harreligen vad denna måndag bara har varit uppåt uppåt. och som pricken på i:et så kommer ellen hit ikväll & ser det nysläppta avsnittet av GoT tillsammans med moí.  perfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0