That's the way we get by.

 
åh. ibland skulle jag vilja trolla bort snygga kläder & trolla till så att alla ser likadana ut. då skulle man slippa ha ångest över allt snyggt som man inte alltid har råd med, slippa vara avundsjuk på den som alltid har finare jeans eller dem där högklackade skorna som man själv skulle känna sig för lång i & som passar perfekt på henne. fast sedan tänker jag om; hur kul skulle det vara att leva i en värld där alla ser likadana ut? på det viset kan man inte vara unik & vara någon helt egen. för alla är vi unika på våra individuella, personliga vis.
men anyway, jag klickade in på asos & känner mig kanske lite trumpen över att jag inte kan beställa hem så mycket på en & samma gång. lite körigt när man helst av allt vill ha allting bums.
världsliga problem, inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0