Loving could be hard but so damn beautiful.

precis som alla andra i min klass är jag inte ett dugg förberedd på
praktiken som startar nu på måndag. vi började liksom skolan nyss?
jag ska vara på medicinavdelningen på sjukhuset & visst ska det 
bli roligt, men har hamnat i den där negativa nojan som var precis
likadan i våras innan den praktiken startade- en praktik som det 
visade sig jag skulle älska! så det får bara rulla på & sedan får det
lösa sig av sig själv. tror nog det kommer bli kanoners,!
 
efter ett långt, välmående prat med samara under eftermiddagen så
for jag & tränade över en timme, tog en lång dusch & placerade mig
i soffan framför sveriges bästa äldreboende.
så. himla. trött. & har absolut inget vettigt att skriva om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0