Ibland går saker precis som man vill.

här får ni lite bilder från igår när mammas släkt kom över & vi firade gustavs 
tjugoårs dag i efterskott. god mat som mamma är riktigt bra på att laga & 
fika förstås! sedan drog jag till tove där vi satt flera stycken & hängde där 
kvällen ut. så så så trevligt!
& HÖRNI!- idag hade jag ju första praktikdagen på medicin. första intrycket var
så himla fint & dagen har rullat på hur bra som helst. har fått ta blodprover &
hjälpt till med annat som jag aldrig fått göra i hemtjänsten. tycker verkligen det
är roligt med lite variation & att få prova på lite allt möjligt inom vården. plus att
sjukhusarbete är det optimala som jag siktar på så detta gillar jag, tummen upp.

tomatsoppa med créme fraiche till middag- lyckligare nuuuu! sedan umgås med
vänner & ta vara på resten av denna lyckade måndag. precis som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0