En fråga, ett svar.

Postat av: Lovisa
Du har så vackert hår! Hur vårdar/friserar du det? :)

tack, först och främst!

& för det andra så gör jag inget speciellt med mitt hår, inget utöver det ovanliga kanske. har hårinpackningar ganska regelbundet & ibland efter jag duschat brukar jag moussera det & föna det, upplever det lättare att frisera då. värmeskyddande spray använder jag så ofta jag kan.
har oftast en naturlig frisyr, "rakt hängande" och då använder jag nästan aldrig plattång. när jag lockar håret använder jag bara plattången, tar ut slinga för slinga & vrider så det bildas vågiga lockar. vilka hårprodukter man ska använda för att frippan ska hålla i sig tycker jag inte är viktigt, är dock förtjust i osis produkter.

annars så gör jag inget mer med håret, bara låter det vara & växa. klipper mig nästan aldrig, också. måste bli bättre på att toppa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0