So close to you.

en fredag som gått åt till att ta sovmorgon, titta på serier, packa, äta, packa lite till, begrundat min saftiga utväxt som jag borde göra någonting åt (suck), gått en härlig promenad i höstsolen med oliver & snart ska jag börja gå mot josefin där våran skjuts plockar upp oss vid fyratiden. 

en liten ovärd update om hur allting är för tillfället;
♣min förkylning går upp & ner
♣jag vill shoppa nya kläder men behöver spara inför berlinresan
♣jag saknar min pojke & hans trygga varma famn♥
♣hela jag ramlar ner i ett stort välbehag så fort jag tittar ut & beskådar den fina höst vi fått
♣skolan borde börja snart så jag får återse klassen igen
 
nej jag hade faktiskt inget mer vettigt att berätta; nu åker jag till vilhelmina & har det roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0