Det finns ingen anledning till att känna sig rädd.

& jag är mest glad nu för tiden. kan inte påstå att det finns nedgångar
i livet just nu & försöker någon sabba den freden så viker jag inte ner
mig (thug). jag är bara så himla framåt & glad, och tänk sådan energi
sprider glädje till andra så varför inte spread some love, liksom?

♥nästa vecka är det lov
♥i veckan har vi inga jobbiga grejer att göra i skolan
♥i helgen blir det kalas & finheter
♥min klass är så underbart störd
♥min navelpiercing sitter som smort
♥har planerat för halloween & det kommer bli bäääääst
♥inskolade mig på min förra praktikplats igårkväll så nu har jag vikariat på två ställen
♥är så glad i mig & christoffer
♥fick igen historiaprovet igår & är världsnöjd med betyget
♥tycker om min älskade pappa som alltid finns & är så tokig & uppmuntrande
ikväll har jag & antonia ätit kvarg med bär framför massa tända ljus
& bara surrat om allt mellan himmel och jord. förhimla trevligt med
en förhimla fin tjej. toppenkanoners! nu väl hemma så ska jag städa
lite i mitt kaotiska rum & sedan slå en pling till C.
att det redan är torsdag imorgon känns så himla konstigt & bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0