You've got poison on your skin.

en tisdag då jag skrattat till magont & varit sådär superglad med mina tjejer; vandrat omkring i denna tunika & känt mig som mig själv (trivs allra bäst i klänningar,kjolar,tunikor, sådana plagg). varit tacksam över vad livet gett mig. uteslutit allt negativt som varit. bara suttit med tjejerna i klassen & tittat omkring mig och tänkt att jag har minsan tur som har så fina vänner. fått fina sms av min christoffer & ett sting av samma nyförälskelse jag hade för två år sen uppenbarade sig- han är det finaste jag vet
det är precis såhär vardagen ska vara!- sprudlande glad utan bekymmer.

inte nog med det, så hände det mest ofattbara ikväll... det knackade på dörren och bakom den stod ingen annan än frida, min älskade älskade storasyster. hon som lurat oss allihop i tron om att hon befann sig i malaysia ute på en asien-resa. endast iklädd flipflops, tunna solkläder & en liten ryggsäck med lite packning. där stod vi mitt emot varandra & brast ut i glädjetårar. för snart tretton månader sedan sa vi hejdå till varandra & klumpen i magen när får jag se henne igen? växte inombords. nu är den som bortblåst och jag är så fruktansvärt, jvla lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0