When I've had enough, and it's breaking my heart.

ellen & jennelie kom över ikväll & det blev till att baka muffins som vi ska
ta med till geriatriklektionen imorgon. förhimla trevligt som alltid!
then how come? tja, allt för vår kära vårdlärare som fyller femtiofyra år idag.
vi är en väldigt kärleksfull klass som även älskar att fika på lektionstid, hihi.
stora gratulationer!
 
just nu pysslar jag med det som kan ses nedan. vi har fått en svenskauppgift
då vi ska göra en slags undersökning/analys. jag valde att undersöka om
anhöriga till cancerdrabbade får tillräckligt med det anhörigstöd som erbjuds i
samhället, & hur det är som anhörig. kan dels gå efter mina egna erfarenheter
& intervjua personer som jag känner, så det kommer nog bli bra. är bara så
jobbigt att komma från start vad fasiken man ska skriva om.
 
snart lägger jag ner det här & gör mig klar för natten, ringer till christoffer,
ser en serie, sådär standard på kvällskvisten. nattii på er,! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0