Vi ses i dimman.

i torsdags bjöd farmor mig & anna på lunch på smakfullt utanför stan. var förhimla gott & trevligt att umgås! även mysa med sötaste lilla liam som aldrig är fel. han bara växer & växer, den lilla rackaren. om tre veckor fyller han ett år?! 
införskaffade även ett nytt par skor som föll mig direkt i smaken.
städade sedan undan i lägenheten & hjälpte christoffer att fixa sitt pass. nu jäklar är allting i ordning & reda inför den trettionde december då vi åker iväg, längtar som tusan!!

igår var det en bra fredag för jag landade hemma hos mamma tidigt på eftermiddagen & myste i massor med oliver. passade även på att träffa några vänner & till middagen kom både gustav & christoffer. & mamma som minsann kan, fick matkoma efter den middagen. haha!
såg sedan modomatchen hemma hos pappa & bara myste på.
 
idag är det lördag den andra november, & dagen spenderas i all ära med min man & familjen hemma hos pappa. mys i massor då jag har bakat en dubbel sockerkaka & kick hjälpt mig att fixa mitt hår. på ett tag ska vi fara på kyrkogården & tända ett ljus för morbror, sedan blir det halloweenmiddag, därefter beger jag mig till tove där det ska fixas & sminkas inför en helgalet kul kväll då hela stan drar ut på partaj & klär ut sig. vad jag ska klä ut mig till får bli en liten secret tills vidare,- hihi. ha det gött!

Kommentarer
Postat av: kajsa

kan du inte visa din navelpiercing?:)

2013-11-04 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0