När tiden måste gå lite fortare.

Tio första
Första bästa kompis: frida & emelie var det nog.
Första bil: röda gammgolfen! inte precis min alldeles egna men ändå.
 
Första kärlek: villiam på dagis.
Första husdjur: hunden fabian.
Första semester: bulgarien.
Första jobb: feriearbete på travbanan.
Första köpta skiva: säkert någon absolute kidz skiva.
Första piercing: öronen.
Första konsert: Tror det måste varit lasse i åttan.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: felicias häxblandning på tannbergsmässan.haha blä.
Senaste bilfärd: idag.
Senaste filmen du såg: bandslam.
Senaste ringda telefonsamtal: christoffer.
 
Senaste bubbelbadet: oj det var bra längesedan det!
Senaste spelade cd: guns n roses.
Senaste kramen: pappa i förrgårkväll.
Senaste gången du grät: iförrgår för mina fötter domnade bort av kyla när jag & christoffer grillade nere på fjärden, sedan när jag värmde upp dem i duschen gjorde det så in i norden ont.
Senaste måltiden: middag.
 
Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: i nian gjorde jag det.
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: nej det tror jag inte.
Blivit kär vid första ögonkastet: ja.
Fastnat med blicken i någons urringning: haha ja.
Fått ditt hjärta krossat: yes.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej.
Haft ett one night stand: nej.
Busringt till någon: the good old times.
 
Sju saker du har på dig just nu
1. armband
2. tights
3. svartvit tröja
4. bh
5. svart kjol
6. trosor
7. armband
Sex saker du gjort idag
1. stressat på morgonen (oh no fanny)
2. skrivit handlingslista
3. pussat på min fyrbenta vän.
4. varit mest aktiv på historelektionen av alla lektioner
5. ätit frasses <3
6. kom inte på något mer, men på ett tag SKA jag träffa anna
 
Fem favoritsaker utan rangordning:
1. vänner
2. hundar
3. min pojke
4. vinter
5. jordgubbar
 
Fyra låtar som är personligt relaterade till ditt liv:
1. spacebound - eminem
2. det är visst nån som är tillbaka - lars winnerbäck
3. berätta hur du gör - lars winnerbäck
4. with or without you - u2

Tre val
Blått eller rött? blått tror jag.
Sommar eller vinter? vinter.
Choklad eller chips? choklad.

Två saker att göra innan du dör
1. skaffa en hund som jag ska ställa ut & tävla med i allt möjligt.
2. skaffa en fin familj.
 
En sak du ångrar
att jag är så dålig på att prova på nya saker. ställer in mig automatiskt på att jag ändå inte kan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0