I wrote this sing to make you feel allright today, I wrote it to make everything allright.

moder min fyller år idag så grattis grattis grattis till henne!♥
vi ska äta middag tillsammans senare när hon slutat jobba.
blir mysigt!

det var tänkt att jag skulle köra till åsele idag för att hämta
hit min maxi. men mor & far sa nej pga det blåsiga vädret
& halkan. stor irritation när man planerat något & sett fram
emot det, allra främst när man också längtat efter sin hund
så mycket, men samtidigt har man förståelse för föräldrars 
oro. den undankommer man nog aldrig någonsin. 
 
det där idol som sänds på tv4 som jag tycker aldrig ger en artist som
riktigt slår igenom, har faktiskt tagit fram någon som verkar givande &
den här låten är nästan den bästa jag har hört under alla idol-säsongerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0