Galenskaper.


hade så himla roligt igår & tycker om min tove väldigt mycket! jag var alltså ett skelett och i slutet av kvällen så hade mitt smink kletats ut totalt. ett x antal cider och drinkar på hotellet har resulterat i att jag varit astrött idag & min ena fot är blå. sedär sedär, som det kan gå.


så vad bestod min söndag mer utav då? har sovit till & från under dagen & bara myst med christoffer. tagit en promenad & handlat sådant som är gott. typ som en ofräsch söndag ska vara.
nu ser vi modomatchen & därefter åker C till övik i samma veva som jag beger mig till mamma. vill bara sova så det kan bli måndag & allt återgår till det vanliga. är fortfarande fast i lovet & gruvar mig över hur tusan jag ska kunna sova ensam nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0