Att man kan bli så överväldigad av saker.

det knastrade så härligt under skorna idag; så så så fint att snön har kommit. & det känns bannemig som att den kommit för att stanna. i eftermiddag när mörkret sjönk in så hade jag bara min belysning tänd, blev så himla mysigt att jag nästan fick kalla kårar. extra extra fint att då dela ett cremefärgat täcke med mannen, se på olika tvprogram & småäta- ett måste under bakisdagar.
 
en månad tills vi stiger in i december & man får börja lyssna på jullåtar, dricka glögg, baka pepparkakor & lussebullar, smycka lägenheten med stakar & annat julpynt, & bara göra vad som än står i ens makt för att man ska få så mycket julkänslor som möjligt. julen är so totally min årstid, det känner jag ända in i märgen. årets bästa tid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0