Två hjärtan.

det finns några som har undrat över max & oliver, vem som är vems osv.
så jag tänkte klarna upp saker & ting lite för er som undrar;
oliver är en dvärgschanuzer & han är min vovvsing, mer sedd som familjehunden hemma
hos mamma & per. vi köpte honom 2008 så han börjar få några år på nacken. jag kan
tycka det känns sorgligt att jag träffar honom så sällan, med tanke på att jag bor hos
pappa i stort sett varannan vecka.
 
max är min & christoffers finskspets. vi har honom tillsammans. där är det också tråkigt
att jag träffar honom sällan, för han bor med christoffer nere i övik. det hade inte riktigt
funkat om han bott hos mig här, jag har ju liksom mina familjer att tänka på. 
snart är han ett helt år gammal & jag förstår som inte hur tiden kan ha gått så fort.

världens bästa hundar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0