I brist på annat.

1. Var är din mobiltelefon?
så nära mig som det bara går.

2. Var är din andra hälft?
nere i övik.

3. Ditt hår? 
lockigt, långt & tjockt. trassligt just nu.

4. Ditt humör?
rätt bra.

5. Din dagsplan?
dagen som varit är tyvärr slut, men morgondagens plan består utav inte så mycket mer än att äta, vara på skolan, vara glad, och så umgås med josefin på kvällen. typ så.

6. Det bästa du vet?
fina sms. vara omgiven av människor jag tycker om. herrparfymer. äta god mat. skratta så man blir tom på luft. vara med den man är kär i & känna hur det pirrar till när man pussas vårkänslor. nytvättade sängkläder. när man sover & han kryper tätt intill bakom en. fredagar då skolan slutar. att vinna. 

7. Ditt livsmål?
ta vara på skoltiden. arbeta med något jag trivs med & försöka resa så mycket jag bara kan. vara med min kärlek & ta nya steg-

9. Rummet du är i?
mitt rum. så varmt att jag var tvungen att öppna fönstret. & min nuvarande aktivitet är the big bang theory samt bloggande. kul kul

10. Din hobby?
vardagligt gillar jag att mysa, träna, umgås med vänner & titta på serier.

11. Din skräck?
att personer jag behöver i mitt liv ska försvinna.

12. Var vill du vara om sex år? 
jag är en 24 åring som tagit examen och jobbar med saker jag trivs med. lever med min man & våra hundar. i övik, förstås.

13. Var var du igår kväll?
hemma här hos pappa & åt grillat.

14. Vad är du inte?
jag är inte någon annan än fanny.

15. En sak du önskar dig?
en audi.

16. Var växte du upp?
i samma stad som jag befinner mig i just nu.

17. Det senaste du gjorde?
pratade i telefon.

18. Dina kläder?
trosor & t-shirt. shit vad intressant.

19. Din tv? 
den står precis framför mig, alldeles dammig & sällan använd.

20. Ditt/dina husdjur?
två hundar, oliver & max.

21. Din dator?
skoldatorn.

22. Din bästa ägodel?
måste nästan vara mobilen.

23. Saknar någon?
morbror.

24. Din bil?
kör pappas golf. röd & inte så söt.

25. Något du inte har på dig? 
mjukisbyxor. alltså, nej.

26. Favoritaffär?
hm, gina, monki.

27. Din sommar?
har inte komma ännu men den kommer bestå utav jobb, resor, alkohol, vänner, kärlek, kyssar, bilkörning, sol (förhoppningsvis en stor del utav lovet), fina kläder, solbrillor & lycka.

28. Älskar någon?
så många.

29. Favoritfärg?
blå & lila.

30. När skrattade du senast?
ikväll. vi var så fruktansvärt dåliga på kubb.

31. När grät du senast? 
inget jag minns & inte vill minnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0