En rubrik, var det ju.

halloj. gårkvällen blev väldigt trevlig med trevligt folk. fest hos jossan & sedan drog vi en 
runda på nattklubben. det artade sig bra & slutade förstås bäst i famnen på min man.♥
 
promenad till shell & köpa mjukglass, se på när max rusar & skuttar i vattnet i takt
med att det skvalpar in mot strandkanten, ligga & sola på gården, dricka typ tusen
vattenglas samt äta grillat till middag sammanfattar min söndag rätt fint.
har inte haft känslor av att vara bakis eller något som helst obehag denna underbara
dag; har mått bara prima & fått umgås med min christoffer hela dagen, som förövrigt
drog sin kos hem till bästa övik för bara en stund sedan. & nu driver jag tiden framåt
genom att måla naglarna röda & skriva klart några uppgifter om praktiken. 

(skola imorgon-?!?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0